Címkézve: 

8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #42059
    AvatarDr. Molnár Gábor
    Adminisztrátor
    #55854
    Avatarhhalga
    Felhasználó

    Tisztelt Doktor Úr,

    múlt héten 15 és fél éves cicám hónaljában szarkomát találtak, de ez esetben már nem műtötték meg (ez előzőt picit több mint egy hónapja távolították el), mert a röntgen képen mellkasi szóródást láttak és esetleges tüdő áttétet. A hét elején kezdtem böngészni a netet alternatív terápia után, illetve hogy hogyan tudnánk még időt nyerni, úgy hogy ő minőségi életet él.

    Tegnap este Budapesten megszereztem három terméküket: Annovet, Regavet és Fytovet, melyekből este kapott 1-1 cseppet. A ma délelőtti széklete folyós volt (reggel 1-1 cseppet kapott az Annovet-ből, illetve a Fytovet-ből), most pedig fura illatút pukizik (nem szokott), így feltételezem sajnos megint menni fog a hasa.. (ez nálunk ritka dolog) – most félek adni neki további cseppeket, mert hiába van jó karban (életvidám cica, még mindig ugrándozik és játszik relatív sokat, súlya 3 kg) félek hogy ez valamelyik összetevő okozhatja? Azt szeretném megkérdezni, hogy mindez természetes reakció-e nála, vagy valóban fel kell függesztenem a szerek adását (netán az egyiket)? Illetve Ön milyen terápiát javasol? (nehéz neki beadni bármit is, ezért örültem, hogy csak egy csepp az adag a termékeikből).

    Válaszát köszönöm,

    Schuszter Helga

    #56162
    AvatarDr. Molnár Gábor
    Adminisztrátor

    Kedves Helga! Egyik készítmény sem szokott hasmenést okozni. Főleg nem egy-egy csepptől, ami megfelelő adagolás. Próbálja meg elhagyni mindet és egyesével 3 naponta mindig csak egy szer adását vegyen be a kúrába. Megjegyzem, hogy daganattal korábban műtött állatnál az Annovet nem fej ki jelentős daganatsejt gátló hatást. Helyette a Cytovet és az imunovet jobb választás lenne. A krill omega d3K2 gél pedig szintén. A Regavet és a Fytovet jó választás, de nem elég. Üdv Dr. Molnár

    #120141
    Avataredinaaaaa
    Felhasználó

    Tisztelt Doktor Úr!
    Október végén egy kis puklit vettünk észre a cicánknál, kétszer kapott orvostól gyulladáscsökkentő gyógyszert es szurikat, mivel, azt gondolták, hogy valamilyen komolyabb fertőzése van. Pár hete röntgent is csináltak, de csak múlt héten mondták, hogy a fejen lévő a pukli egy daganat, ami az orrüregből indul ki és nem műthető. Azóta persze nőtt a pukli a fején. A véleményét szeretném kérni, hogy mit tehetünk még a cicánkért? Küldöm az infókat róla és a rendelt gyógyszereket, amik jövő héten érkeznek meg hozzánk.
    A következő gyógyszereket rendeltük: ANNOVET, PROBIOVET, CYTOVET, REGAVET
    infók a cicánkról:
    körülbelul 10. éves lehet.
    2 éves lehetett, amikor volt egy komolyabb megbetegedése, ami komoly hasmenéssel és hányással is járt, sajnos csak annyira emlékszem, hogy tipikus cicabetegség volt, de magára a betegség nevére nem.
    Fiú kb 5-6 éve ivartalanított cica
    súly: 4-5kg közötti a súlya, jó erőben van
    minden évben kombinált oltást es veszettseg elleni oltast kap, pár havonta féreghajtót kap, bolha és kullancsirtót időközönként.
    Étkezése: elég vegyes, mindent megeszik, tasakosak, tápok, nyers húsok, csirke, hal, marhahús, illetve felvágottak.
    Köszönettel: Edina

    #125354
    Avataredinaaaaa
    Felhasználó

    Tisztelt Doktor Ur!
    Elképzelhető,hogy a cicánk allergiás a Cytovet valamelyik összetevőjére?
    Most tartunk ott ,hogy azt a gyogyszert kell neki adnunk és kétszer is előfordult hogy a gyogyszer után nagyon
    felgyorsult a szivverése, tüsszögött és kapkodta a levegőt.
    Esetleg ne adjuk tovább a cytovetet,igy 1 hétig semmit nem kapna és utána folytassuk tovább újabb 3 hétig a megszokott gyogyszert? (ő az a cica akinek tumor van az orrüregében)
    Köszönettel, Edina

    #125510
    AvatarDr. Molnár Gábor
    Adminisztrátor

    Kedves Edina! Nem tapasztaltam még semmilyen mellékhatást sem a Cytovet adagolása során. Mást is ad neki, vagy csak a Cytovetet kapta? Próbálja meg elhagyni és pár nap múlva a mostaninak a fele adagjával próbálja újra kezdeni. Ha akkor is jelentkeznek a tünetek akkor egyedi érzékenység sem kizárt, bár ilyennel még sosem találkoztam a Cytovet esetében. Üdv dr.Molnar

    #128974
    Avatarrasztadini
    Felhasználó

    Tisztelt Doktor Úr!
    9 éves ivartalan kandúromnál ételallergia jelentkezett egy hónapja, sebesre vakarta magát. Hypoallergén tápot és Humac port kap azóta, Help krémmel kenem a sebét, ami lassan gyógyul, mert sajnos még nem múlt el teljesen a viszketés.
    Ezekkel egyidőben ajánlja-e Energyvet termékek használatát? A Virovet és a Probiovet termékeket fontolgatom,viszont fecskendőből nem tudjuk neki beadni, csak a száraz tápot megnedvesítve arra szórva, de a Humacot is így adjuk be. Várom javaslatát.
    Köszönettel,
    Dia

    #129043
    AvatarDr. Molnár Gábor
    Adminisztrátor

    Kedves Dia! Az allergiás bőrgyulladások oka a bélbeni emésztési zavarokkal alakul ki. A kezelésére is kombinált módszer való. Ezt a csomagot javaslom alkalmazni: https://energy-vet.hu/kutya-macska-termek/kutya-es-macska-borbetegsegek/ A könnyebb beadáshoz pedig a kis méretű üres kapszulát és a kapszulabeadót javaslom alkalmazni. Üdv Dr.Molnar

8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.