Kutya mozgásszervi probléma
Kutya mozgásszervi probléma esete.
2022. december elején Panna kutyusunk játszókedve folyamatosan csökkent, furcsa testtartást vett fel, nem szaladgált, nem ugrándozott, szinte csak feküdt egész nap, étvágya sem volt. Állatorvoshoz fordultunk, aki megállapította a tünetekből, hogy a kutyus gerince a háti szakaszon be van gyulladva, fáj neki. Szteroid injekciót kapott, és másnap visszarendelte a kutyát. Az injekció hatásosnak tűnt, a kutya újra mozgékony lett és az étvágya is megnőtt. További kezelésre szteroid és gyomorvédő tablettát kapott.
Néhány napos otthoni kezelés után a kutya állapota drasztikusan romlani kezdett. A fent említett tünetek mellett hasmenés is jelentkezett, ezért az interneten kerestünk más megoldást. Itt találtunk rá az EnergyVet készítményekre és megrendeltük a  “Kutya mozgásszervi és gerinc csomag II.”-t. Megkezdtük a kezelést. 3 nap elteltével kutyánk visszanyerte a étvágyát, játékos kedvét és mozgékonyságát, hasmenése is elmúlt. Visszanyerte régi önmagát. Azóta is folyamatosan használjuk a termékeket szintentartás céljából.
Ezúton szeretnénk megköszönni kutyánk gyógyulását az EnergyVet-nek!
Akció!

Mozgásszervi I. (5)

csomag

34470 Ft