Akció!

Kutya és macska bőrbetegségek, allergiák kiegészítő kezelésére csomag

28700 Ft 24700 Ft AAM

A csomag tartalma: 1 db Virovet, 1 db Krill Omega D3+K2 full trans gél, 1 db Multivit Mega C komplex, 1 db Emésztő enzim & Probiotikum Komplex, 1 db Epivet

100%-ban természetes forrásokból származó, prémium minőségű készítményekkel

Figyelmeztetés

Fájl törlése, kérem várjon...

Leírás

Kutya és macska bőrbetegségek kezelésére alkalmazható 100%-ban természetes alapanyagokat tartalmazó szerek kombinációja.

Segítik az immunrendszer egyensúlyi állapotának kialakítását (allergiák esetén fontos), a gyulladások csökkentését, a szövődményeket okozó baktériumok és erjesztőgombák visszaszorítását belsőleg és külsőleg is, a szőrhullás és a viszketés csillapítását, majd megszűnését, a nedves, bűzös bőrfelület szárítását és szagtalanná válását.

Lényeges része e kezelésnek a bél egyensúlyi állapotának a visszaállítása, mely a megfelelő táplálék emésztés és a hasznos bélflóra visszaállításán, továbbá az allergiák hátterében meglévő un. lyukas bél szindróma megfelelő kezelésén alapul. Ezeket az előnyös változásokat segít visszaállítani ez a szerkombináció.

Bőrbetegségek okai, tünetei és kezelésük >>>

Allergiás és más viszketegséget okozó betegségek >>>

A kezelést minimum 3 hónapig javasolt folytatni az adagolási leírásban megadottak szerint. A kezelés dózisait a honlapon és a csomagban küldött adagolási tájékoztatón is megtalálja.

Adagolási tájékoztató >>>

Dr. Molnár Gábor Miklós állatorvos

Értékelések

Még nincsenek értékelések.